Alla inlägg under november 2010

Av Wall/Granelid/eriksson - 22 november 2010 11:49

HEJ MITT VINTERLAND ,NU ÄR JAG HÄR...................

VILKA FANTATISKA DAGAR VI HAR HAFT HÄR OCH ÄVEN IDAG


SE OCH BLI AVUNDSJUKA


        MÄSTERFOTOGRAF ELLER VAD SÄGER NI??


Nu är det full beredning inför kommande helg då hela stället blir invarderat av en slalomklubb...

Vi har fått förstärkning här på grönländaren och hoppas på en superbra säsong..

Grabbarna kämpar på som vanligt och jag vad gör jag egentligen.... hmmm


allt.......


och lite till


men på torsdag är grabbarna tillbaka men lite ledighet ska dom allt få så som dom kämpar....ni är superduktiga..



sen kommer systeryster på torsdag och då ska vi ut i backen.. kommer nog lite mer bilder från helgen vid ett senare tillfälle..


dags o jobba..


ha en trevlig dag

Av Wall/Granelid/eriksson - 22 november 2010 11:46

KOM 4 PALLAR PELLETS... O VAD JAG KONKA, MEN TILL SLUT FICK JAG IN ALLT I PELLETSFÖRRÅDET..   VISSA AV VÅR PERSONAL TYCKTE ATT MAN BÖHÖVER INTE HJÄLPA TILL NÄR MAN KAN SOVA JU  =)   HELA PALLEN VÄLTE NÄR PLASTET ÅKTE BORT,SKONSAMT FÖR RYGGEN    

Presentation


GRÖNLÄNDAREN

Välkommen till oss
för att
trivas - leva - bo

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Funäsdalen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards