Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Wall/Granelid/eriksson - 4 juli 2010 14:33

Vad är helg för något???

Här jobbar vi dygnet runt,är det inte målning så är det reparationer hahahah..

Igår var grabbarna på jobb och jag själv tvättade bilen in och utvändigt,, fasiken för att ha en stor hund..nu är den i topptrim iallafall...oj vad fiin den blev sa Patric =).. medans jag fixa o tvätta så hade jag en Bosco som låg och sov,snacka om att ha et bra.. sen ville han gå in o slöa,tittade till matte då och då...

 

Igår kväll var vi bortbjudna på Middag hos Jesper och Åsa och deras lille söta son Bror-Erik"Broschan".. Riktigt trevligt, med god mat, fint väder och trevligt sällskap.. måste vi göra om snart igen..  


Kristoffer fick även lära sig hur man gör en " RIKTIG" Bearnaisås

se så fokuserad han är!!!  


Sen mot kvällningen när vi kom hem, så var Johanna här och hälsade på oss.. trevligt trevligt.. Idag har hon åkt hem och grabbarna ahar farit ner till Uppsala för att jobba och se vad mycket packning de hadde..     en som även ville följa med var Bosco..han tänkte köra..

Av Wall/Granelid/eriksson - 4 juli 2010 14:31

hittade 4 gamla stolar som jag tänkte fräscha upp till vandrarhemsköket.. vad tycks?    

Presentation


GRÖNLÄNDAREN

Välkommen till oss
för att
trivas - leva - bo

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Funäsdalen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards