Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Wall/Granelid/eriksson - 31 juli 2010 19:40

Först o främst vill jag bara be om ursäkt för att jag/vi inte skrivit i bloggen på en hel vecka... *suck*


Under denna vecka har det regnat en hel del, grabbarna har målat och målat  och jag har tränat o tränat sprungit några mil och gått några mil och även simmat i 20  min efter o ha sprungit ner till byn.... dax o köpa nya gympaskor snart börjar o bli utslitna..



Camilla och Camilla är här på semester och har hunnit med det mesta av sevärdigheter tror jag, idag var vi nere på auktion och dom var iväg och klättrade..


pannan har fått något ryck igen, och bara lägger av. bosco fick duscha i varmvatten och jag själv i kallvatten hmmm..vad gör man inte för sin lille vovve.. idag var vi iväg och sprang utan att han vägra..orka hea tiden såå duktig =)



nu blir det lite planering och sedan blir det nog en tidig kväll ska upp vid sex i morgon och göra frukost åt gäster..



ha en bra kväll KRAM

Presentation


GRÖNLÄNDAREN

Välkommen till oss
för att
trivas - leva - bo

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Funäsdalen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards