Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Wall/Granelid/eriksson - 7 juli 2010 21:52

Go kväll!!


igår hann jag inte skriva något.. hade full rulle med o bära ved och ta hand om gäster och även så fick jag besök av Inger o hennes man, så trevligt..fick även hjälp att bära ved och ett glas vin =)


Mot kvällningen var jag bortbjuden till Åke och Helena.. Fick världens goaste macka med ägg,räkor gräddfil och lax med massa sallad mummmma...


Idag har jag jobbat och jobbat med LOPPISEn som äntligen blivit klar.. fattas någon hylla och ska rensa så att det blir ännu mer grejor och krimskrams..


Idag var det premiär med marknaden här i funäsdalen, den kommer att hålla på hela juli och en vecka in i augusti..VARJE ONSDAG.. så om ni har vägarna förbi passa på just på onsdagarna..



Funäsdalen har även fått ett bageri som ligger mitt emot ica..har inte varit dit än, men hört att det varit bra,,de är även bra på att ta betalt..!!



Nya tag i morgon då måste gräset klippas igen, och städas och målas.. här finns o göra må ni tro...



Någon som känner för att komma o hjälpa till med taken, säg bara till  så kan ni även få lite bullar o saft ...



god night

Presentation


GRÖNLÄNDAREN

Välkommen till oss
för att
trivas - leva - bo

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Funäsdalen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards