Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Wall/Granelid/eriksson - 16 juli 2010 20:49

Här finns det och göra..


Patric började att göra nya skyltar till oss och jag hjälpte till..(bilder kommer när dom är klara)


Sen drog han iväg till Kristoffer och dom öste på med deras arbete..

Tog en tur och sprang ner till dom..blev attackerad  av hundar på vägen, tur att man har en sån duktig hund som lyssnar på matte..Väl framme så var vi väldigt trötta en tur på ca 6-7 km..


nu är det lugnt, några gäster har checkat in och väntar några fler...



blir en lugn fredagkväll iallafall..



ha en trevlig kväll



Av Wall/Granelid/eriksson - 16 juli 2010 20:42



Uppe med tuppen och fixade oboy och bullar med ljus i...


Grattis min älskling 31 år idag =)



Vad har vi gjort dag då?:


Patric har återligen suttit med en MASSA papper,räkningar och fakturor tar dom aldrig slut..

Själv var jag ner till HelVeda och fick massage och solade en halvtimme sååå skönt..


vad ska man göra när det regnar..


jo funkar det inte att hänga ute så hänger man inne =)

   


Sen gjorde vi även en uppfräschning i trädgårde jag klippte gräset och patric gick lös med trimmern

 


på kvällningen grillade vi hamburgare och åt lite tårta och bullar..


sen var det godnatt

Presentation


GRÖNLÄNDAREN

Välkommen till oss
för att
trivas - leva - bo

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Funäsdalen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards