Alla inlägg under juli 2010

Av Wall/Granelid/eriksson - 1 juli 2010 20:30

Go kväll!


Igår och idag hare jag suttit och printat lite på hur vi ska göra med priser osv..

vi har haft mycket grupper här och alla har varit jättenöjda..

även så har vi fått en referens från christer phil från svenska kyrkan

_________________________________

" Vi var på Grönländaren med ett 20-tal ungdomar under en veckas tid. Med fantastisk service stort personlig engagemang så fick vi en toppenvecka i Härjedalen. Det är sällan under mina 20 år som församlingpedagog som jag har möte en sådan öppenhet, entusiasm och engagemang för sina gäster. När jag säger till mina ungdomar att vi har tänkt att åka tillbaka så ser man ett nöjt leende hos dem. Jag kan verkligen rekommendera Grönländaren för konfirmander och ungdomsgrupper. Christer Jonasson Pihl, Församlingspedagog Söderköping

__________________________________



 

Av Wall/Granelid/eriksson - 1 juli 2010 09:16

Igår mitt på dan så stod kusinen här inne på Grönländaren,trevlgt trevligt att han kom förbi o sa hej...

Patric håller på o få magsår om han redan inte fått det.. alla dessa fakturor hmmm.

Grönländaren har som sagt fått lite mer uppdrag och de flesta vill använda rotavdraget såklart och strul strul.. inte ens skatteverket är hjälpsamma..är dom någonsin det?????

i går fick vi ytterliggare gäster så idag var det PREMIÄR frukost hahhaaa..


Grabbarna har åkt iväg på jobb och jag planerar för fullt..

igår regnade det hela dagen,men idag verkar det som att det blir bättre.. hoppas =)



Vi fick även önskemål att äta i restaurangen igår, men den har vi tyvärr inte öppnat än och vet inte riktigt hur det blir med den i sommar..



dax o ta tag i saker


ha en trevlig dag

Av Wall/Granelid/eriksson - 1 juli 2010 09:15

Nu börjar det hända saker i området igen efter en lugn vår. Ramundberget har öppnat linbanan för säsongen och snart, närmare bestämt 7 juli, hålls sommarens första marknadsdag i Funäsdalen. Gruvdagarna i Bruksvallarna börjar 5 juni och redan imorgon, torsdag, är det allsång i Parken med Rolf & Rolf.

Presentation


GRÖNLÄNDAREN

Välkommen till oss
för att
trivas - leva - bo

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Funäsdalen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards